Saturday, September 27, 2014

සොරි මහත්තයා. මම හිතුවෙ විකුණන්න කැමති වෙයි කියලා

- මහත්තයා.
+ ඇයි?
- වාහනේ විකුණලා වෙන එකක් ගමුද?
+ ඈ?
- මහත්තයා මේ වාහනේ විකුණලා වෙන එකක් ගන්න කැමති නැද්ද?
+ අපෝ නෑ. 
- මේකයි මහත්තයා. මේ වාහනේ ඉන්දියන් එකක්නෙ. ජපන් වාහන මීට වඩා සැප පහසුයි.
+ මම මේක විකුණන්න කැමති නෑ.
- ළඟදි පැට්‍රල් වාහන මාකට් බහිනවා මහත්තයා.
+ ඉතින්? 
- ඊට කලින් විකුන්නොත් මීට වඩා හොඳ එකක් ගන්න පුලුවනි අඩුවට. 
+ අපි ඔය හරකා විකුනලා ගොඩක් කල්. 
- මම කියන්නෙ ඇත්ත මහත්තයා. දැන් කාර් වල මාකට් බහිනවා ඉක්මනටම. ඊට කලින් දී ගත්තොත් හරි.
+ හරි ඉතින් මාකට් බැහැපුදෙන්. මම මේක විකුණන් නෑ කීවනෙ. 
- එහෙම නෙවෙයි මහත්තයා. මේ වාහනේ තවම අලුත් වගේනෙ. හොඳ ගානක් ගන්න පුලුවනි. කොච්චර විතර දුවලා තියෙනවද?
+ මේ. වද නොදී යනඅතක යනවද? 
- සොරි මහත්තයා. මම හිතුවෙ විකුණන්න කැමති වෙයි කියලා. 
+ මම කැමති නෑ. ගිහින් වෙන වාහනයක් විකුණගන්නවා. 

2 comments:

  1. ප්‍රිය ඇඩ්මින් වෙත,

    ඔබේ බ්ලොග් අඩවියත් විකසිත සින්ඩියට එක්කර ගන්න. (Blog Syndicator)
    Blogger සහ WordPress බ්ලොග් අඩවි සදහා එම අඩවියේ URL එක සහ බ්ලොග් එකෙහි නම ලබාදුන් සැනින් ස්වයංක්‍රියව සින්ඩිය හා ඇමුණුම සිදුවේ.
    බ්ලොග් නොවන නමුත් Feeds සක්‍රිය වෙබ් අඩවි වුවද සින්ඩිය හා ඇමිණිය හැකිය.
    විකසිත සින්ඩිය :- http://www.syndi.wikasitha.com/

    මිට හිතාදර
    ඇඩ්මින් - විකසිත සින්ඩිය. (info@vweb.lk)

    ReplyDelete
  2. මරු කතා ටිකක් මිත්‍රයා... ඔන්න ඔක්කොම කියෙව්ව.

    ReplyDelete

මම දන්නවා ඔබ ආ බව. හිතෙන දේ කියලා යන්න පුංචි වෙලාවක් ගන්න....